tiistai 5. marraskuuta 2013

Blogin tarkoitus

Tähän blogiin kerätään tietoa YO-kirjoitusten sähköistymisestä sekä kirjoitellaan erilaisten sovellusten kokeilemiseesta ja keskustellaan koko prosessin edistymistä ja siihen valmistautumisesta Porkkalan lukiossa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti