Valmistautumista sähköisiin YO-kirjoituksiin - Porkkalan lukio
tiistai 5. marraskuuta 2013
Blogin tarkoitus
Tähän blogiin kerätään tietoa YO-kirjoitusten sähköistymisestä sekä kirjoitellaan erilaisten sovellusten kokeilemiseesta ja keskustellaan koko prosessin edistymistä ja siihen valmistautumisesta Porkkalan lukiossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti