tiistai 5. marraskuuta 2013

YTL:n käyttöjärjestelmä

YTL:n kehittelemään käyttöjärjestelmää voi jokainen testata ihan itse. Testaamista varten on oltava läppäri ja tyhjä USB-tikku tai esim. CD. Koneen boottaamista varten sinun on luotava "bootaustikku". YTL:n sivuilla on hyvät ohjeet tämän tikun luomisesta.

Ohjeet bootaustikun luomiseen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti